Właściwie przygotowany do obsługi i przyjęcia gości hotelowych personel recepcji jest wizytówka jakości usług hotelu. Pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz. Szkolenie jest adresowane do kandydatów na recepcjonistów hotelowych.
Opanowanie i doskonalenie umiejętności obsługi gości hotelowych, poznanie i stosowanie zasad właściwej organizacji pracy i technik pracy, wyrobienie poczucia etyki i estetyki zawodowej i opanowanie wybranych przepisów prawnych
Kurs trwa 60 godzin dydaktycznych. Zajęcia teoretyczne w Centrum Edukacji natomiast praktyczne w obiekcie hotelowym.
Zakres szkolenia
Skontaktuj się z najbliższym
Zapraszamy do zapoznania się z informacjami w zakładce AKTUALNOŚCI i PLANOWANE KURSY !
Cel kursu Szkolenie jest adresowane do osób zainteresowanych zdobyciem wiedzy z zakresu funkcjonowania działu kadr i plac w małych / średnich / dużych firmach. W zależności od poziomu kwalifikacji i posiadanych kompetencji czas szkolenia w …
SZKOLENIE OKRESOWE DO PRAWA JAZDY KATEGORII C1, C1+E, C i C+E CEL SZKOLENIA Przypomnienie wiadomości z zakresu szkolenia w racjonalnej jeździe, z uwzględnieniem przepisów bezpieczeństwa. Aktualizacja wiedzy w zakresie zmian przepisów prawa i ich stosowania. …
KWALIFIKACJA WSTĘPNA UZUPEŁNIAJĄCA BLOK PROGRAMOWY C1, C1+E, C, C+E CEL SZKOLENIA Zdobycie umiejętności załadowania pojazdu zgodnie z wymaganiami przepisów bhp i zasadami prawidłowego użytkowania pojazdu. Zdobycie umiejętności optymalizacji zużycia paliwa oraz jazdy w warunkach specjalnych. …