Polityka jakości
Realizujemy misję, której celem jest szkolenie, kształcenie i doskonalenie mieszkańców woj. warmińsko-mazurskiego, niezależnie od ich wieku, płci, statusu czy zainteresowań, w zakresie kompetencji osobowościowych, kwalifikacji zawodowych i umiejętności praktycznych w oparciu o stale doskonalone: jakość usług i warunki obsługi klienta.
Każdego roku nasze usługi wybiera blisko 10 tysięcy osób. Stale podnosimy poziom realizowanych usług szkoleniowych i doradczych. Od roku 2005 pracujemy w oparciu o certyfikowany system zarządzania jakością wg normy ISO 9001:2000. Od września 2018 r., po pomyślnie odbytym audycie przeprowadzonym przez firmę ISOQAR CEE SP. z o.o. , spełniamy zapisy normy ISO 9001:2015
W obszarze:
projektowanie i realizacja procesów edukacyjnych i usług rozwojowych w formie teoretycznej i praktycznej , wspieranych usługami doradztwa zawodowego oraz działaniami administracyjnymi.
Cel polityki jakości
Spełnienie wymagań i oczekiwań odbiorców usług w sposób kompetentny, zgodny z obowiązującymi wymogami prawnymi i aktami wewnętrznymi oraz stałe podnoszenie poziomu realizacji usług szkoleniowych, doradczych i obsługi klienta.
- zapewnianie klientom kompleksowej informacji dotyczącej oferty usług rozwojowych, realizowanych przez W-M ZDZ
- realizację usług rozwojowych z uwzględnieniem potrzeb i oczekiwań klientów
- zatrudnianie kompetentnej i empatycznej kadry, otwartej na rozwój swoich umiejętności zawodowych i pozazawodowych
- przestrzeganie przez wszystkich pracowników W-M ZDZ ustalonych procedur, instrukcji i regulaminów ustanawiających m.in. uprawnienia kadry i odpowiedzialność za jakość wykonywanej pracy
- utrzymanie i stałe doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością według normy ISO 9001:2015, przyczyniające się do ciągłego podnoszenia jakości usług rozwojowych oferowanych przez W-M ZDZ oraz standardów obsługi klienta