Przedszkole Niepubliczne ,,Mali Odkrywcy” w Bartoszycach
O nas
Przedszkole Niepubliczne „Mali Odkrywcy” w Bartoszycach jest placówką oświatową prowadzoną przez Warmińsko-Mazurski Zakład Doskonalenia Zawodowego w Olsztynie z siedzibą w Centrum Edukacji w Bartoszycach przy ul. 11 Listopada 10. Powstało w maju 2022 roku. Jest to nowoczesny obiekt, przystosowany do potrzeb dzieci. Posiada dwie sal dydaktyczne wyposażone w nowoczesne pomoce, dwiema dostosowanymi do potrzeb każdego dziecka łazienkami, szatnią, salą terapeutyczną oraz bezpiecznie urządzonym placem zabaw i ogródkiem warzywnym o który dbają przedszkolaki.
Przedszkole oferuje opiekę i edukację dla dzieci w wieku od 3 do 6 lat. Zajęcia prowadzone są w oparciu o podstawę programową wychowania przedszkolnego. Dodatkowo przedszkole swoją ofertę edukacyjną opiera na koncepcji planu daltońskiego, a sama placówka stara się o certyfikat Placówki Daltońskiej Polskiego Stowarzyszenia Dalton.
Przedszkole Niepubliczne „Mali Odkrywcy” w Bartoszycach oferuje bezpieczne i inspirujące otoczenie, w którym dzieci rozwijają się pod opieką doświadczonych pedagogów. Nasze zajęcia są ukierunkowane na rozwijanie kreatywności, umiejętności społecznych i gotowości do nauki, przygotowując maluchy do odkrywania świata w bezpiecznym i wspierającym otoczeniu.
Dlaczego my?
Przedszkole Niepubliczne „Mali Odkrywcy” w Bartoszycach zatrudnia wyspecjalizowaną kadrę pedagogiczną, która posiada odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie. Nauczyciele przedszkola są absolwentami wyższych uczelni pedagogicznych, posiadają przygotowanie pedagogiczne. Kadra przedszkola stale podnosi swoje kwalifikacje poprzez udział w kursach i szkoleniach.
Plan Daltoński to metoda nauczania, która opiera się na autonomii ucznia i jego samodzielności w zdobywaniu wiedzy. Została opracowana przez Helen Parkhurst na początku XX wieku.
Plan daltoński opiera się na czterech filarach:
Samodzielność – dzieci są odpowiedzialne za swoje własne uczenie się.
W planie daltońskim dzieci są odpowiedzialne za swoje własne uczenie się. Oznacza to, że same wybierają, czego chcą się uczyć, kiedy chcą się uczyć i jak chcą się uczyć. Na tablicy z tygodniowym planem pracy dzieci mają zwizualizowane zadania do wykonania w danym tygodniu. Dzieci same decydują w którym momencie je zrealizują, oznaczając wykonanie zadania na tablicy. Dzięki czemu mogą samodzielnie planować swoją pracę.
Współpraca – dzieci uczą się od siebie nawzajem.
W planie daltońskim dzieci uczą się współpracy. Oznacza to, że uczą się, jak pracować razem, aby osiągnąć wspólny cel. Dzieci mogą współpracować z innymi dziećmi, aby rozwiązywać problemy, wykonywać zadania lub tworzyć projekty.
Refleksja – dzieci myślą o tym, co się uczą.
W planie daltońskim dzieci uczą się refleksji. Oznacza to, że uczą się myśleć o tym, co się uczą. Dzieci mogą myśleć o tym, co rozumieją, czego nie rozumieją i jak można wykorzystać zdobytą wiedzę w praktyce.
Odpowiedzialność – dzieci dbają o swoje otoczenie.
W planie daltońskim dzieci uczą się odpowiedzialności za swoje działania. Dzieci są odpowiedzialne za sprzątanie po sobie, wykonywanie powierzonych im zadań i przestrzeganie zasad przedszkola.
Te cztery filary planu daltońskiego są podstawą, na której opiera się ta metoda nauczania. Pozwalają dzieciom na rozwijanie się w wszechstronny sposób i przygotowują je do dalszej edukacji.
Galeria
Newsletter
Zapisz się do newslettera i otrzymuj informacje o nowych kursach.
Zarządzaj zgodami plików cookie
Korzystanie ze strony oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketingowe
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.