Facebook: Czcionka: Kontrast:

Polityka jakości

Realizujemy misję, której celem jest szkolenie, kształcenie i doskonalenie dorosłych oraz młodzieży w zakresie kwalifikacji osobowościowych, kompetencji zawodowych i umiejętności praktycznych. Każdego roku nasze usługi wybiera blisko 10 tysięcy osób. Stale podnosimy poziom realizowanych usług szkoleniowej.  Już od 2005 roku posiadamy certyfikat systemu zarządzania jakością ISO 9001:2008.

Naszym celem w zakresie polityki jakości jest:

ZASPOKAJANIE WYMAGAŃ I OCZEKIWAŃ ODBIORCÓW USŁUG SZKOLENIOWYCH W SPOSÓB KOMPETENTNY, SPRAWNY, ZGODNY Z OBOWIĄZUJĄCYMI WYMOGAMI PRAWNYMI I AKTAMI WEWNĘTRZNYMI ORAZ STAŁE PODNOSZENIE POZIOMU REALIZACJI USŁUGI SZKOLENIOWEJ         I OBSŁUGI KLIENTA

Powyższy cel osiągniemy poprzez:

  • wprowadzenie, utrzymanie i stałe doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością według normy ISO 9001:2008.
  • przestrzeganie ustalonych procedur i instrukcji przez wszystkich pracowników W-M ZDZ w Olsztynie.
  • zatrudnianie kadry posiadającej niezbędną wiedzę teoretyczną, specjalistyczne kwalifikacje i wysokie umiejętności praktyczne, stale podnoszone i doskonalone.
  • określenie odpowiedzialności i uprawnień dla kierownictwa każdego szczebla zarządzania oraz bezpośrednich wykonawców za jakość świadczonych usług.
  • realizację usług szkoleniowych w sposób sprawny, kompetentny z uwzględnieniem oczekiwań odbiorcy usługi.
  • podnoszenie jakości usług szkoleniowych i bezpośredniej obsługi uczestnika szkoleń.
  • zapewnienie Klientom kompleksowej informacji dotyczącej oferty edukacyjnej i usług szkoleniowych realizowanych przez W-M ZDZ w Olsztynie.

Copyright © wmzdz.pl Realizacja: Estymowww.estymo.pl
X
- Enter Your Location -
- or -